Az alábbi történetet taltam küldte be:
December 10-én felemeltem Visa Electron kártyámhoz tartozó limitemet.
Nem sokkal később levelet kaptam a banktól, benne csodaszép új Okoskártyával (a korábbi Raiffaisenes poszt történetét íróhoz hasonlóan engem is mindig enyhe émelygés fog el e név hallatán). A levélben tájékoztattak, hogy a Visa Electron kártya megszűnik, de sebaj, az új kártyám sokkal jobb lesz, és a váltás igen egyszerű: PIN kódom, korábbi limitem, valamint a korábbi kártyához igényelt biztosításom marad, nincs semmi tennivalóm az aktiváláson kívül.
Bő hónappal később, két hete aktiváltam az új kártyát.
Erre két nappal akarok felvenni pénzt, az automata közli, hogy limit felett vagyok. Lejjebb viszem, még mindig, még lejjebb, még mindig. Már kezdem sejteni, mi a gond.
Ügyintézőnek elsírom bánatom, belenéz az adataimba, mondja, hogy valóban, látja hogy decemberben már vettem fel nagyobb összeget.
Felhívja egy kollégáját.
Közli: a probléma az, hogy amikor én módosítottam a limitemet, már el volt készítve az új kártya.
Na de mondom: hát a kártyán van a limit tárolva, nem a rendszerükben??? Mondja, hogy nem, a kártyán van. (???)
Óhajtom felemelni a limitet? Kétszáz forint lesz.
Basszus, hát én találtam ki, hogy lecserélem a kártyát?
Nem az a nyomorult kétszáz forint érdekel, még orvoshoz is csak kétharmadszor mehetek el érte, de szórakozzanak a nénikéjükkelbr />
Egy hét alatt feldolgoztam a történteket, bementem és megemeltem a limitemet. A kártyának leolvasták a számát, de nem láttam, hogy bármit is kezdtek volna ezen kívül vele, talán mégse azon volt tárolva a limit :-)
December 10-én felemeltem Visa Electron kártyámhoz tartozó limitemet.
Nem sokkal később levelet kaptam a banktól, benne csodaszép új Okoskártyával (a korábbi Raiffaisenes poszt történetét íróhoz hasonlóan engem is mindig enyhe émelygés fog el e név hallatán). A levélben tájékoztattak, hogy a Visa Electron kártya megszűnik, de sebaj, az új kártyám sokkal jobb lesz, és a váltás igen egyszerű: PIN kódom, korábbi limitem, valamint a korábbi kártyához igényelt biztosításom marad, nincs semmi tennivalóm az aktiváláson kívül.
Bő hónappal később, két hete aktiváltam az új kártyát.
Erre két nappal akarok felvenni pénzt, az automata közli, hogy limit felett vagyok. Lejjebb viszem, még mindig, még lejjebb, még mindig. Már kezdem sejteni, mi a gond.
Ügyintézőnek elsírom bánatom, belenéz az adataimba, mondja, hogy valóban, látja hogy decemberben már vettem fel nagyobb összeget.
Felhívja egy kollégáját.
Közli: a probléma az, hogy amikor én módosítottam a limitemet, már el volt készítve az új kártya.
Na de mondom: hát a kártyán van a limit tárolva, nem a rendszerükben??? Mondja, hogy nem, a kártyán van. (???)
Óhajtom felemelni a limitet? Kétszáz forint lesz.
Basszus, hát én találtam ki, hogy lecserélem a kártyát?
Nem az a nyomorult kétszáz forint érdekel, még orvoshoz is csak kétharmadszor mehetek el érte, de szórakozzanak a nénikéjükkelbr />
Egy hét alatt feldolgoztam a történteket, bementem és megemeltem a limitemet. A kártyának leolvasták a számát, de nem láttam, hogy bármit is kezdtek volna ezen kívül vele, talán mégse azon volt tárolva a limit :-)