HTML

Magyar bankvilág

Várunk mindenféle történetet, ami magyar bankokkal kapcsolatos.

Rovatok

Friss topikok

Visa Electronból OKOSkártya Start

2008.02.04. 08:00 Tynow

Az alábbi történetet taltam küldte be:

December 10-én felemeltem Visa Electron kártyámhoz tartozó limitemet.

Nem sokkal később levelet kaptam a banktól, benne csodaszép új Okoskártyával (a korábbi Raiffaisenes poszt történetét íróhoz hasonlóan engem is mindig enyhe émelygés fog el e név hallatán). A levélben tájékoztattak, hogy a Visa Electron kártya megszűnik, de sebaj, az új kártyám sokkal jobb lesz, és a váltás igen egyszerű: PIN kódom, korábbi limitem, valamint a korábbi kártyához igényelt biztosításom marad, nincs semmi tennivalóm az aktiváláson kívül.

Bő hónappal később, két hete aktiváltam az új kártyát.

Erre két nappal akarok felvenni pénzt, az automata közli, hogy limit felett vagyok. Lejjebb viszem, még mindig, még lejjebb, még mindig. Már kezdem sejteni, mi a gond.

Ügyintézőnek elsírom bánatom, belenéz az adataimba, mondja, hogy valóban, látja hogy decemberben már vettem fel nagyobb összeget.

Felhívja egy kollégáját.

Közli: a probléma az, hogy amikor én módosítottam a limitemet, már el volt készítve az új kártya.

Na de mondom: hát a kártyán van a limit tárolva, nem a rendszerükben??? Mondja, hogy nem, a kártyán van. (???)

Óhajtom felemelni a limitet? Kétszáz forint lesz.

Basszus, hát én találtam ki, hogy lecserélem a kártyát?
Nem az a nyomorult kétszáz forint érdekel, még orvoshoz is csak kétharmadszor mehetek el érte, de szórakozzanak a nénikéjükkelbr />
Egy hét alatt feldolgoztam a történteket, bementem és megemeltem a limitemet. A kártyának leolvasták a számát, de nem láttam, hogy bármit is kezdtek volna ezen kívül vele, talán mégse azon volt tárolva a limit :-)

1 komment

Címkék: raiffeisen okoskártya

A bejegyzés trackback címe:

https://bankvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr36323268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gumby 2008.02.10. 08:40:43

első!
minden bankkártyához és bankszámlához külön külön limit tartozik mely a "rendszerben" van nyílvántartva. tehát ha az új kártyád elkészültekor még a régi limited volt beállítva és azt ígérték hogy azt a limitet örökli az új kártyád, akkor az új kártya "megszületésekor" érvényes limit kerül rá. ha utána meegváltoztatod a régi kártyához a limitet, akkor az új kártyát ez nem érinti. a bank helyesen járt el.a te esetedben sajnos beleestél abba a pár napba,hogy a limitváltoztatás előtt az új kártya már legyártásra került.amúgy kötve hiszem, hogy a Visa Electron kártya megszűnne:) ha jól látom, a levelükben is állításod szerint a korábbi limitről esik szó:) én azt tartom szerencsétlern dolognak, hogy ezt a két mondatot a fiókban nem mondták el elég egyértelműen(?)
Na de mondom: hát a kártyán van a limit tárolva, nem a rendszerükben??? Mondja, hogy nem, a kártyán van. (???)
a 200Ft-os lehúzás sokkal dühítőbb
megyünk át homárba? jó tudom, én is elsőztem...
süti beállítások módosítása